امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۳:۲۹:۰۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » سراسر استان » فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد

فروردین ۷, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10063کد مطلب

42تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد

فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد

به گزارش شیرگاه خبر ، احمد اسدی اظهار داشت: هواشناسی دریایی مازندران هشدار زرد اعلام کرده است. وی افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، دریای خزر از اواخر وقت امروز سه‌شنبه هفتم فروردین تا صبح پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ مواج است. معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه وزش باد نسبتاً شدید و مواج و طوفانی بودن دریا پیش‌بینی شده است، بیان کرد: صیادان باید از فعالیت صیادی خودداری کنند. اسدی عنوان کرد: بیشینه سرعت...

به گزارش شیرگاه خبر ، احمد اسدی اظهار داشت: هواشناسی دریایی مازندران هشدار زرد اعلام کرده است.

وی افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، دریای خزر از اواخر وقت امروز سه‌شنبه هفتم فروردین تا صبح پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ مواج است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه وزش باد نسبتاً شدید و مواج و طوفانی بودن دریا پیش‌بینی شده است، بیان کرد: صیادان باید از فعالیت صیادی خودداری کنند.

اسدی عنوان کرد: بیشینه سرعت وزش باد تا ۲۰ متر بر ثانیه یا ۷۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و همچنین ارتفاع موج در نزدیک ساحل یک و نیم متر و دور از ساحل به ۲.۵ متر خواهد رسید.

وی با تاکید بر احتمال غرق شدن شناورهای کوچک گفت: مواج بودن دریا سبب اختلال در حرکت قایق‌های تفریحی و صیادی خواهد شد و پاره شدن تورهای صیادی را خواهیم داشت که با متلاطم شدن دهانه بندرگاه‌ها احتمال اختلال در ورود و خروج شناورها و تخلیه و بارگیری کالا وجود دارد.

کارشناس هواشناسی افزود: صید پره، صید کیلکا، قایقرانی و گردشگری دریایی ممنوع بوده و فعالیت‌های بندری توصیه نمی‌شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .